Little vignettes from Christmas tree No 1 | Home Chic Club: Little vignettes from Christmas tree No 1

12/10/2012

Little vignettes from Christmas tree No 1


My dear friend Danijela told me today that she likes my Christmas tree, that pics looks like postcards, but she want to see ornaments on my Christmas tree!!! 
So, I snap a few pisc, and here it is... little vignettes for her and all of you!

Moja draga prijateljica Danijela mi je danas rekla da je jelka divna, fotografije kao razglednice, ali da bi ona želela da vidi ornamente na jelki!!!
I tako sam ja na brznu napravila par fotki i evo... male vinjete za nju i sve vas.



































 xoxoxo
Vesna!!
Linked up to:
http://southernhospitalityblog.com/green-and-red-christmas-sparkle-in-the-kitchen/





4 comments:

  1. Danijela je u pravu, fotograije jesu kao razlednice i liče na one iz časopisa, kojima se uvek divimo.

    Znam da će biti još detalja, svaki dan se dodaje po nešto i verujem da su svi lepi. Ne sumnjam da će sve biti lepo i preeeelepo, kao u filmu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaaaaaaa draga!!
      Već znaš da sam baš taj tip... uvek nešto menjam, dodajem... želim da bude još lepše...
      Veliki pozdrav!!

      Delete
  2. Nemam opravdanje sto sam previdela ovaj tvoj post.Ne znam kako se to desilo...Izvini!
    Drago mi je sto si slikala svaki detalj,tako se najlepse vidi koliko je svaki ukras originalan i poseban!
    Hvala i tebi i tvojoj prijateljici,tako je ispunjena i moja zelja:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubičice moja draga, nemaš se zbog čega izvinjavati.
      Hvala tebi na tvojim divnim komentarima, uvek me obraduju!!
      Pusa!!

      Delete