How to Style a Bar Cart | Home Chic Club: How to Style a Bar Cart

8/24/2015

How to Style a Bar Cart

I was looking for some time on flea markets for something that had the look I wanted until I finally scored the perfect one. It was tarnished, one bracket that holds the shelf was mising and there was no glass on the shelves. After polishing, making that missing bracket (DIY) and a trip to a glass maker, it came back looking like new.
Neko vreme sam tražila po oglasima i buvljacima bar kolica koja odgovaraju mom stilu, dok napokon nisam pronašla jedna koja su mi odgovarala po izgledu, a još više ceni. Bila su u prilično lošem stanju, zarđala, jedan nosač police je nedostajao  i nije bilo stakla. Nakon poliranja, pravljenja nedostajućeg nosača (DIY) i puta kod stakloresca, bila su kao nova.

Styling:
Stilizovanje:
Get Organized
Less is more, at least for me! Try to resist the urge to show everything you`ve got. First I arranged my favorite bottles on the right side on top shelve. Use trays to help you divide the bar cart into zones and dedicate each zone to a specific essential, whether it's glassware, bottles or something else. Here I used lovely mirrored tray to arrange my beautiful glasses and flowers. Trays always helps you to stay stylish and organized! On the bottom shelve I put ice bucket on the left, beautiful blue glasses in the middle and more bottles on the right. Finally, I added my black and gold coasters.
Ogranizacija
Manje je više, bar ja mislim. Pokušajte da se oduprete želji da na bar stavite sve što imate. Ja sam prvo složila nekoliko omiljenig boca na desnu stranu na gornjoj polici. Mislim da je korisno koristiti tacne i poslužavnike kako bi se prostor vizuelno podelio na zone i svaka posvetila nekoj potrebi, bilo da su u pitanju čaše, flaše ili nešto treće. ja sam upotrebila mali poslužavnik sa ogledalom da na njega složim moje omiljene čaše i cveće. Poslužavnici uvek pomažu da sve bude organizovano sa stilom. na donjoj polici sam složila koficu za led sa desne strane, zanimljive plave čaše u sredinu i još malo boca sa pićem sa desne strane. Naposletku sam dodala i crno zlatne podmetače.


Dress Up
The best part is dressing it up with lovely bar tools, cocktail recipe books, glasses and other pretty details. I love that it's the first thing you see when you walk into our living room. It immediately invites our guests to enjoy themselves and have a good time! Oh, I almost forgot... Do try to hint at both masculine and feminine details in your bar-cart display. Add both some serious, old-fashioned whiskies with girly champagnes or liquors.
Ulepšavanje
Najlepši deo procesa je svakako ulepšavanje lepim sitnicama za bar, knjigama sa receptima omiljenih koktela i drugim lepim detaljima. Dopada mi se što je bar prva stvar koju primetite kada kročite u našu dnevnu sobu. Odmah poziva naše goste na uživanje i dobar provod! Zamalo da zaboravim... Pokušajte da napravite muško-žensku ravnotežu. Kombinujte neki ozbiljan viski ili konjak sa šampanjcem i ženskim likerima.
Add Whimsy
Another way to make your bar cart super stylish: Add personality and whimsy with art, of some funny thing you love. It doesn`t have to make sense or be necessarily for the bar. See my DIY gold phone... :)
Budite hiroviti
Još jedan način da bar bude zasija stilom je da dodate nešto što se vama dopada a ne mora da bude i neophodno vezano za bar. Dodavanjem ličnog pečata slikama ili nekim drugim "blesavim" sitnicama pokazujete vaš stil. Primetili ste ovu šašavu zlatnu DIY telefonsku slušalicu... :)
Color-Coordinate
Think about both color and quality when selecting things for your bar cart. I used gold, blue, pink, black and clear glass to color coordinate my bar cart. Even my DIY art piece have the same colors as my bar cart. All of them is color coordinated to my living room too!
Koordinirajte boje
Kada birate stvari za svoj bar razmišljajte, ne samo o kvalitetu, već i o bojama. Ja sam kombinovala zlatnu, plavu, pink i crnu sa providnidnim staklom kako bih koordinirala boje na mom baru. Čak i moja DIY slika ima iste boje kao i ostale stvari koje sam koristila. I sve one su koordinirane sa bojama u mom dnevnom boravku!
Do you like it? Any ideas? I would love to here from you!
Da li vam se dopada? Ako imate neku ideju, volela bih da je čujem!

8 comments:

  1. I love it Vesna. The colors are so perfect. It goes with your living room and your art. Stunning.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much Marty! I`m pretty much happy with it!

      Delete
  2. Napravila si pun pogodak sa ovim kolicima-barom! Veoma lijepo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! Najbolje od svega je što su bila jako jeftina, tako da je sve napravljeno uz minimalni trošak. :)

      Delete
  3. Stilizovano i sa ukusom. Kolica su predobra, točak izgleda odavde divno, nije stavljen neki jeftin i ružan. Sve super svee :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Iva na poseti i komentaru. Lepo je upoznati još nekog blogera iz Bgd-a. Odoh malo da šnjuvam po tvom blogu. :)))

      Delete
  4. Jako lepo, bar kolica su se odlično uklopila sa ostalim detaljima, ma jednostavno super!!!! Lep pozdrav

    ReplyDelete