Home Chic Club na Bloger FEST-u 2018 | Home Chic Club: Home Chic Club na Bloger FEST-u 2018

2/22/2018

Home Chic Club na Bloger FEST-u 2018

Balkan Bloger Fest
Današnji post je malo drugačiji od onoga što ste od mene navikli, ali tema je veoma značajna, kako za mene, tako i za većinu  blogera sa ovih prostora. 

Moglo bi se reći da zanimanje "blogger" kod nas ne postoji ili ga bar niko ne shvata ozbiljno, kao što je to slučaj u većem delu sveta. U pomenutom delu sveta, dobar bloger ostvaruje prihode od kojih može sasvim lepo da živi, dok su top "influencers" blogeri u rangu svih ostalih celebrity-a, a tako su i plaćeni, ali to sve već znate...

No, da ne pričam o drugima, krenuću od sebe. Neki od vas možda i znaju, ali većina ne zna da sam po struci dipl.pravnik. Blog Home Chic Club je nastao davne 2012. godine kao moj hobi i mesto na kome mogu da delim svoje kreativne ideje. Kada je kompanija u kojoj sam radila otišla u stečaj 2015.godine shvatila sam da je pravi trenutak da postanem "slobodnjak". Ionako sam već godinama pisala blog, pa zašto ne bih taj hobi pretvorila u full time job... Da, stvarno zašto ne?

Ovde dolazimo do suštinskog problema, a to je nepostojanje ozbiljne saradnje naših blogera sa domaćim kompanijama i brendovima. Domaće kompanije nisu zainteresovane da svoje proizvode i usluge reklamiraju na blogovima. Nepostojanje svesti o značaju i neophodnosti da se bude prisutan na danas najposećenijim i najpopularnijim medijima svakako je u najmanju ruku propust. O popularnosti blogova i socijalnih mreža ne moram da govorim, svi smo svesni da ako, kao brend niste prisutni na nekoj od njih, skoro kao i da ne postojite. U svakom slučaju, u vremenu kada su sve informacije instant dostupne, vrlo je čudno da domaće kompanije toga nisu svesne... Možda nemaju internet.., ko zna?

Ne pišem ovo tek tako, već iz sopstvenog iskustva. Da li sam preduzela nešto da to promenim? Naravno da jesam! U više navrata sam kontaktirala različite kompanije i pokušavala da uspostavim saradnju, ali rezultat je bio poražavajući. Većina se nije udostojila ni da me kulturno odbije! Mrtva tišina sa druge strane, kao da sam pisala na kineskom!!

Kad sam već pomenula Kineze, ne mogu, a da se ne dotaknem priče o saradnji naših blogera sa stranim kompanijama! Inostrane kompanije koje su videle sjajnu priliku da se reklamiraju za sitne honorare na našim blogovima su upravo Kinezi. Poslovično praktični kao i uvek.
Sigurno ste primetili, ako pratite domaće blogove, da se na mnogim od njih reklamiraju isti kineski brendovi. Možda se pitate za kakve honorare mi to radimo?  Odgovor je - simbolične!! A mi, na žalost, pristajemo na to, jer nemamo drugog načina da zaradimo i zato u bescenje prodajemo svoj talenat, rad, trud, znanje i vreme. Pritom većina radi korektno i kvalitetno kao i oni koji za isti posao dobijaju honorare sa više nula iza prve cifre! 

Moram još da dodam da ja ovaj posao shvatam ozbiljno i trudim se da uvek pružim maksimalan kvalitet svojim čitaocim. Ovo i jeste ozbiljan i zahtevan posao koji traži puno vremena, kreativnosti, dobru informisanost i uvek sveže ideje. 
Potrebni su sati i sati da se na svetlo ovog viralnog neba izbaci kvalitetan post sa dobrim sadržajem i fotografijama. Potrebna su ulaganja i mnogo vremena i strpljenja da se sve to lepo "upakuje" u celinu prijemčivu i privlačnu za konzumenta. Naravno, ovo je samo delić posla oko jednog posta, blogeri će znati tačno o čemu pričam i baš zbog toga mi je toliko žao da se sav taj rad i trud nimalo ne cene.
Balkan Bloger Fest
Upravo zbog svih ovih i drugih sličnih problema želim da se zahvalim organizatorima Bloger FEST-a koji su odlučili da status blogera u Srbiji podignu na viši nivo, pomognu svim blogerima da poboljšaju svoj rad i ukažu i domaćim i stranim kompanijama na potencijal koji ležu u saradnji sa blogerima. U poslu blogera najteže je biti "vidljiv" i postati prepoznatljiv, a Bloger FEST će svakako doprineti tome. 
Nadam se da će ova akcija dati očekivane rezultate i da ćemo svi u bliskoj budućnosti biti u stanju da živimo od onoga što radimo! Očekujem mnogo korisnih informacija, druženje sa onima koje viralno poznajem i upoznavanje novih, budućih prijatelja. Jer ovakve manifestacije su upravo zbog toga, zbog povezivanja, druženja, učenja i fantastičnih, velikih stvari koje iz svega toga mogu proizaći.
Ako se još niste uključili u ovu akciju, evo i linka gde možete pronaći sve potrebne informacije o Bleger FEST-u koji se održava 25.02.2018! Hvala još jednom organizatorima na pozivu, zaista se radujem da upoznam kako njih, tako i sve kolege blogere. O utiscima i događanjima u nekom narednom postu! Vidimo se na Bloger FEST-u!  
Balkan Bloger Fest
#Bloger FEST
__________________


keep in touch!




18 comments:

  1. Спасибо что заглянула ко мне в блог ))

    https://evgenijamir.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Stvarno mi je krivo to sto vecina zemalja sa Balkana ne zna ni sta je blog niti da ga koristi...
    Slazem se sa svim sto si rekla ja ove gdine necu ici na bloger fest , ali sledece cu ocigledno:) Naravno ako ga bude bilo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, ovo je tek prvi festival blogera a biće ih i narednih godina!

      Delete
  3. interesting article
    http://www.mosaictrends.com

    ReplyDelete
  4. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    ReplyDelete
  5. This blogger fest sounds so much fun. It would be a great way to connect with other people who love blogging as well.

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks dear, I absolutely agree, looking forward to meet other bloggers! xx

      Delete
  6. Ja sam takođe kontaktirala neke kompanine sa Balkana i niko mi od njih njbe odgovorio, dok sa druge strane sarađujem sa Zafulom i Rosegalom koji su iz drugog kontinenta. Ja sam takođe pozvana na Blogger FEST u Beogradu koji je danas ali iz nekih privatnih razligaa ne mogu da dođem i zaista mi je žao jer sam se mnogo radovala upoznavanju da drugim blogerima 😞 Mada nadam se da će se održati i sljedeće godine. ❤
    xoxo

    leylland.blogspot com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno te razumem, nadam se da će Bloger Fest promeniti naš status i pomoći nam da počnemo ozbiljno da sarađujemo sa kompanijama sa ovih prostora. xx

      Delete
  7. Really amazing!
    Have a wonderful week!
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    ReplyDelete
  8. Draga, slažem se sa tobom. Kod nas je navedeno još uvijek u začetku i nije toliko prepoznatljivo kao drugdje. No, gledaj to s vedrije strane - kada će postati svjesni važnosti influencera i svih prednosti oglašavanja od strane blogera i temeljem vlastitih preporuka u odnosu na zastarjele načine marketinga, sigurna sam da će ti kad-tad sami pokucati na vrata. :)

    ReplyDelete