Entry update | Home Chic Club: Entry update

8/05/2012

Entry update

Unfortunately, remodeling of my home is not yet finished, and I`m sooo inpatient. Becouse of the tropical temperatures in Belgrade, my plan to visit local flea market and find some antiques and interesting things for my home has failed. Going out was a bit too much for my taste. So I have done cleaning and remove all the paint and the rest of the mess from the hall, and dressed it up a bit. Of course this is not a final look of my hall, but I needed to se something nice, instead of cans with paint, brushes and other mess.
Na žalost preuređenje mog doma još nije završeno a ja sve više gubim strpljenje. Zbog tropskih temperatura u Beogradu moj plan da obiđem lokalnu buvlju pijacu u Zemunu i pronađem antikvitete i zanimljive sitnice za moj dom je propao. Izlazak iz kuće je ipak bio malo i previše za moj ukus. Zato sam obavila čišćenje i uklonila sve farbe i ostali nered iz hola i malo ga sredila. Naravno, ovo nije konačni izgled hola. To je jednostavno bila potreba da vidim nešto lepo, umesto kantica sa bojom, četkica i ostalog loma. 











I also pot my sweet railway clock in the kitchen. This clock is totally practical becouse it is twofold, so we can see the time in the kitchen and in the dining room too. 
Takođe sam postavila svoj slatki stanični sat u kuhinju. Ovaj sat je totalnio praktičan  jer je dvostran, tako da možemo da vidimo vreme iz iz kuhinje i iz trpezarije. 



While i was photographed, our parrot Maxi joined me. He is so sweet and love to pose for the pics? :))
Dok sam fotografisala pridružio mi se naš papagaj Maxi. Zar nije slatkiš i pozer? :))

Of too lunch!
Odoh da ručam!
xoxoxo
Vesna!!

5 comments:

  1. zanimljiv izbor knjiga ;)
    ljubav bes i ludilo
    izbor bracnog druga...
    srbija bez orgazma :)

    jel ptica prava ili je u pitanju nekakav dizajn? ;)

    ReplyDelete
  2. hahahahaha.... hvala :)
    izbor je sličan stvarnosti, zar ne?
    nije dizajn, Maxi je naš kućni ljubimac i više cvrkuće, jer papagaji baš i nisu neki pevači ali zna poneku reč :)

    ReplyDelete
  3. ali sada kada malo bolje pogledam, sve ove stvarcice na slikama su zanimljive...
    ovaj stanicni sat je odlicna stvar...takodje ovaj noz za papir, zirafa, brod, okvir za ogledalo...sve je lepo ukomponovano... sve izgleda kao u nekom katalogu :)
    dobro si uspela sve ove stvari da pronadjes...

    ReplyDelete
  4. zirafa malo podseca na cetkicu za zube :D

    ReplyDelete
  5. hvala Zorane :)stvarčice su sakupljane godinama, donosila sam ih uglavnom sa putovanja, a ogledalo je porodično nasledstvo...
    a žirafica zaista podseća na četkicu za zube na slici, tek sada sam primetila :)))

    ReplyDelete