Just a sweet update | Home Chic Club: Just a sweet update

8/29/2012

Just a sweet update

After a lot of work these days we are trying to finalize remodeling the kitchenBut before that, just a few details that happen along the way.  All the time I`m moving things around the house and trying to find the right place for everything. I have two open shelves left from the new kitchen, and I have not yet figured out where to put it. This shalves was all around the home, but today I figured to connect them, fill with the books and covered with lace. I liked it so much that I decided to make a few photos.




A few days ago I decorated my jar of honey too. I cut the fabric in the shape of flower for the cover, print a picture of an angel that I found on http://www.graphicsfairy.blogspot.com/, I printed it, taped on the jar and sprayed with clear varnish spray. Voile! So sweet!! 


I liked this adorable angel very much, so I decided to print it on envelopes and paper and create authentic and beautiful letters to my friends.

Also, I am making cushions fot the dining room with antique graphics that I  find on http://www.graphicsfairy.blogspot.com/ too. I want to thank dear Karen for all the beautiful graphics that she finding for us. Big hug for Karen!! I printed this graphics on fabric and it turns great! First you will have to iron your fabric, then glue it on the paper for printer (I used regular OHO glue) and cut off the excess fabric. Put in the printer and print your graphic or photo. It`s sooo easy!! Now I have to sew cushions, but you`ll see it when I finish. I started... :)


Kod mene se ubrzano radi na završetku kuhinje i uskoro ću vam pokazati kako sve sada izgleda. No, pre toga, samo nekoliko detalja koji se dešavaju usput dok premeštam stvari po kući i pokušavam da za sve pronađem pravo mesto. Dakle, od nove kuhinje mi je ostalo dve otvorene police koje još  nisam smislila gde i da stavim. Ovih dana su puno šetale po stanu, dok mi danas nije sinulo da ih spojim, napunim knjigama za koje nisam imala mesto i prekrijem čipkom. Ideja mi se toliko dopala da sam odlučila da napravim nekoliko fotografija.
Pre nekoliko dana sam osmislila kako da ukrasim teglu sa medom , pa sam od stare majice mog sina isekla dekor za poklopac, a sliku anđela koju sam pronašla na http://graphicsfairy.blogspot.com sam odštampala, zalepila i isprskala bezbojnim lakom u spreju. Voala! Prilično slatko!! 
Ovaj preslatki anđeo mi se toliko dopao da sam odlučila da ga odštampam na kovertama i papiru i napravim autentična i prelepa pisma za moje prijatelje. U toku je i izrada jastučića ta trpezariju, sa antiknim grafikama koje sam takođe pronašla na http://graphicsfairy.blogspot.com i ovim putem se iskreno zahvaljujem dragoj Karen na svim divnim grafikama koje pronalazi za sve nas. Veliki pozdrav za Karen!! 
Ah, da, zaboravila sam da vam kažem da sam ove grafike za jastučiće štampala na platnu i da je to veoma jednostavno i neverovatno efektno.Postupak je sledeći: Platno po izboru opeglati da bude bez nabora, zalepiti za papir koji obično koristite za štampanje (ja sam koristila običan OHO lepak) i odseći višak platna. Staviti u štampač i odtampati željenu grafiku ili fotografiju. Eto, toliko je jednostavno. Sada mi još ostaje da sašijem jastučiće, ali to ćete videti kada bude gotovo :)

2 comments:

  1. Divno, jedva čekam da vidim celu kuhinju.

    Lepo si uradila to sa majicom, jer se ni kod mene ništa ne baca. To je dokaz da je kreativnost dar od Boga koji treba negovati, jer ne može svako da vidi koliko se lepote krije u, recimo, staroj majici.

    ReplyDelete
  2. Naravno,u svakoj stvari postoji nešto nešto lepo, samo to treba videti. Ja uvek volim da od starog i odbačenog napravim nešto novo i upotrebljivo. To sam naučila u detinjstvu i tako je i danas... Srdačan pozdrav!!

    ReplyDelete