Winter Wonderland Christmas Tree | Home Chic Club: Winter Wonderland Christmas Tree

12/24/2012

Winter Wonderland Christmas Tree

This Christmas tree is dedicated to the winter and all its magic.
It was created as a combination of artificial tree and lots of natural branches, sprinkled with snow and revived with ice branches, icicles, snowflakes, small cones and beautiful birds. It is guarded by a gentle glass angels and deers, and under the tree I placed gifts for my loved ones.
Enjoy the holidays and winter magic!!

Ova jelka je posvećena zimi i svim njenim čarolijama.
Nastala je kao kombinacija veštačkog drveta i puno prirodnih grana, posuta snegom i oživljena ledenim granama, ledenicama, pahuljama, šišarkama i prelepim ptičicama. Čuvaju je nežni stakleni anđeli i jeleni a ispod nje su se smestili pokloni za moje najdraže. 
Uživajte u praznicima i zimskim čarolijama!!


















































xoxoxo
Vesna!!

6 comments:

  1. Sinoć komentar nikako da ode, ali evo mene opet, jer moram da ti kažem da je se ovo super.

    Jelka je predina, a naročito fiura anđela, za koju ne znam da li je od stakla ili plastike, ali je jako lepa i neobična.

    Sviđa mi se i kako su pokloni upakovani. erujem da će atmosfera biti praa praznična, porodična i puna topline, jer je sve brižljivo spremano.

    Želim vam lepe trenutke, kako za vreme praznika, tako i posle njea.
    Znam da će tu biti još detalja, dodsavanja, oduzimanja, pa sam, iskreno rečeno, radoznala.

    Jedva čekam novi post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno draga. Anđeo je od stakla, ima ih nekoliko i svi su prelepi, a jedan je zvono...
      Hvala ti i na lepim željama, nadam se da će praznicima svima nama doneti još više ljubavi, razumevanja i razloga za smeh.
      Nadam se da je rođendan tvoje mezimice lepo protekao i da ste se lepo provele.
      Planiram još neke detalje i izmene (znaš mene, uvek nešto menjam), pa će biti novih postova.
      Uživaj u zimi i praznicima sa svojom porodicom!!

      Delete
  2. Bila sam noćas,bila danas nekoliko puta i sad kako da napisem koliko mi se dopada tvoja čarobna jelka,a da to ne budu prazne reči?!!
    Napravila si savršen sklad različitih ukrasa,a o mašni na vrhu jelke da ne pričam!!
    Pa savršeno upakovani pokloni,jednostavno-sve je praznik za oči!!!
    Pozdrav!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga moja,
      šta da kažem na tvoje lepe reči, a da se ne ponavljam...
      Zahvalna sam za sve vaše slatke i divne komentare. Mnogo mi znači podrška svih vas mojih dragih prijateljica i zaista sam jako srećna što sam vas upoznala.
      Veeeeliki pozdrav!!

      Delete
  3. Ovo sam zbilja s užitkom pregledala, jelka ti je fantastična (kao i ostatak stana koji si pokazala)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala Eda. Sa uživanjm sam radila sve dekoracije, pa se verovatno oseti ta energija. :)

      Delete