Living room Y/N | Home Chic Club: Living room Y/N

1/31/2013

Living room Y/N


I think I never really show you my living room... I am not to happy about it (because never finished what I wanted), not so proud, but it`s no too bad... Don`t know really... I did it a few years ago (few like 6, 7, 8...) and it was ok then... But, as you know I need to change things around all the time. Now maybe it`s time to change again... Take a look and tell me what you think? Changes Yes/No???

Čini mi se da vam nikada nisam pokazala moju dnevnu sobu... Nisam previše zadovoljna (jer nikada nisam ni završila sve što sam htela), ni previše ponosna, ali nije tako loša... Ne znam.. Preuredila sam je pre par godina (nekoliko znači 6,7, 8...) i tada je bila ok. Ali kao što sam već ranije rekla ja sam opsesivno kompulzivna po pitanju stalnih promena. Zato je možda došlo vreme za promene. Opet! Pogledajte i recite mi šta mislite. Promene Da/Ne???

xoxoxo

12 comments:

  1. Hello, Vesna! Thank you for visiting my tablescape. Your living room is beautiful. I love all the soft colors and reflective surfaces. I am a new follower and look forward to seeing more from Serbia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Elaine for the visit and lovely comment. I am following your blog too. Your tablescape is very beautiful, colours are just amazing!!! Hope to see you soon.
      Hugs!

      Delete
  2. Vrlo elegantno i skladno, ako ti se sviđa baš tako, što da mijenjaš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Fikreta. Možda neću baš sve menjati, već ću je samo malo update-ovati.
      Lep vikend ti želim. :)

      Delete
  3. Dnevna soba ti je predivna! Da se ja pitam, ne bih menjala ništa, ali imam utisak da ti uživaš u tome da uređuješ i menjaš svoj prostor. To je, svakako, izazov, od nečeg što je lepo napraviti nešto još lepše.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Katarina :))
      U pravu si, zaista uživam u uređivanju i nikada nisam sasvim zadovoljna. Da li je to normalno??!! :)))

      Delete
    2. Naravno da jeste i da li si očekivala drugačiji odgovor !!! :))))) (bar od mene)

      Elem,...da se mi vratimo na temu. Soba ti je sasvim OK, čak i više od toga, ali..... menjaj !!! Nije TI !!! Ima tu i tamo nekih elemenata koji odaju da je to jedna od prostorija u kojoj ti bitišeš, ali.... kao da su se sudarili ukusi i pravili kompromisi .
      I drugo, znam da si jedva čekala da dobiješ ovakav odgovor kako bi krenula u akciju i radila ono što najviše voliš i što te do srži ispunjava. Pa tako, draga moja, možeš da počneš, a ja ću imati šta da čitam, gledam i uživam. Reci da sam sebična !!! :))))


      Delete
    3. Da budem iskrena, nisam. :)))
      Hvala na podršci, krećem da pravim planove. :))

      Delete
  4. Meni je ok, ali bih unela malo promene. Mislim, kad si već počela, onda promeni sve. Nije da mi se ne sviđa, taman posla, ali ja bih promenila zavesu, kao i boju zidova i li detalje na njima. Nekako mi se čini, a volela bih da grešim, na osnovu ono što sam videla do sada, da sa ostatkom kuće, ne čine celinu. Ne mogu se precizno izraziti, a bojim se da ću zvučati pogrešno. Uostalom, znam da ti je zapelo da menjaš nešto, bez obzira na naše mišljenje, kao što verujem da već imaš u glavi šta i kako tačno, zato GO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, u pravu si. Ranije je stan bio sređen u minimalističkom stilu, crno belo... Nakon preuređenja kuhinje i trpezarije, postalo je očigledno da je dnevnom boravku potreban update u istom (čitaj shabby shic) stilu. Samo ne smem da preteram, moji muškarci ne vole da bude previše girly i romantično. :)))

      Delete
  5. Meni se tvoja dnevna i više nego sviđa, zaista ne znam što bi ti tu htjela mijenjati? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Romana. Možda ne sve, ali ipak ponešto...:)))

      Delete