Blog award for all the working bees | Home Chic Club: Blog award for all the working bees

5/23/2013

Blog award for all the working bees

Yesterday I met a lovely lady from the blog Draganasgarden. She loves flowers, her shabby home and long walks. 
This lady, whose name says it must be dear, granted me a sweet award with its original name, and I realized that this award should continue to assign to those wonderful bloggers that works hard as bees and always cheer us with some of his new DIY work or ideas. 
So, it is really almost impossible for me to select just a few  blogers, because they are all so dear and creative. I decided this time I will not choose anyone in particular, but I will give this award  to all of you. 

Always be so busy as a bee, fascinate us with your ideas, designs and beautiful thoughts and definitely get the award because you certainly deserve it!

Juče sam upoznala jednu divnu damu sa bloga Draganasgarden koja obožava cveće, svoj shabby dom i duge šetnje.
Ova dama, kojoj samo ime kaže da mora biti draga, dodelila mi je jednu slatku nagradu sa originalnim imenom, a ja sam shvatila da ova nagradu treba da dodelim dalje onim divnim blogerkama koje su vredne kao pčelice i uvek nas obraduju nekim svojim novim DIY projektom ili idejom. 
Obzirom da je zaista skoro nemoguće nekoga izdvojiti i zato jer su sve drage blogerke tako vredne i kreativne, ja ovaj put neću nikoga posebno izdvojiti, već ovu nagradu dodeljujem svima.
Budite mi uvek tako vredne kao pčelice, očaravajte nas svojim idejama, kreacijama i lepim mislima i svakako preuzmite nagradu jer ste je itekako zaslužile! 

xoxoxo
Vesna!!

17 comments:

  1. Čestitam draga na nagradici, zaslužila si je!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala dragam nadan se da si je preuzela jer je ti svakako zaslužuješ! :)

      Delete
  2. divan post ,hvala i uzivaj u nagradi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i tebi draga! Želim ti lep vikend!

      Delete
  3. Nagrada je preslatka! Čestitam, sasvim zasluženo!♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Selma, nadam se da si je preuzela! <3

      Delete
  4. Anonymous5/24/2013

    Čestitke na nagradi, zasluzila si je definitivno.
    Ugodan dan ti zelim.
    Lp, Sonja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Sonja, hvala ti na lepim rečima. Preuzmi nagradu, svakako je i ti zaslužuješ!
      Srdačan pozdrav!!

      Delete
  5. Ćestitam na nagradi !!!
    Vidim da ti uleteo jedan anoniman zaluđenik za igrice:)))) Rešila sam problem vrlo jednostavno. Mogu da komentarišu samo oni sa nalogom. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala cico moja draga za obe stvari koje si mi rekla. Ne mogu da verujem da to nisam pogledala ranije, ali sad je valjda rešeno.
      Ljubim :*

      Delete
  6. Anonymous5/24/2013

    Draga Vesna čestitke na nagradici, kad sam je iskombinovala dodala sam pčelicu jer ste zaista sve vredne kao pčelice, bilo na koji od ovih divnoh blogova da ode zasluženo je:) Pozdrav od srca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Rado. Slažem se u potpunosti, ovu divnu nagradicu zaista svi zaslužuju, zato i nisam mogla nikoga posebno da izdvojim.
      Srdačan pozdrav!

      Delete
  7. Anonymous5/24/2013

    Draga Vesna čestitke na nagradici, kad sam je iskombinovala dodala sam pčelicu jer ste zaista sve vredne kao pčelice, bilo na koji od ovih divnoh blogova da ode zasluženo je:) Pozdrav od srca.

    ReplyDelete
  8. Congratulation Vesna for blog award
    Angélica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Angelica! Have a lovely weekend!:)

      Delete
  9. Zasluzila si nagradu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marija, nadam se da si je i ti preuzela jer je zaslužuješ. :)

      Delete