Handmade Memory Book | Home Chic Club: Handmade Memory Book

10/11/2013

Handmade Memory Book

Last night I made a Memory Book.
This is a easy and lovely craft idea and you can use it for almost anything.
You can use it to house those greeting cards you want to keep forever, or for keeping letters and photos...
You can use it to keep all your favorite recipes (If you love good food), or for a collection of decorative paper and napkins (if you like DIY and craft projects).
There are really many ways to use this book, but I decided to use it as a GIFT to my dear friend Nataša.
She's a wonderful, courageous woman with a big heart, always there for those in need. 
She is very creative too. In her hands things that everyone else will throw away turns into a beautiful unique objects.
If you dont know her, be sure to visit her blog ART BY HART.
Hope she will like this smali gift.

Sinoć sam napravila Knjigu Uspomena.
To je jednostavna i lepa ideja za kreativce, a knjiga se može koristiti za bilo koju namenu.
Može se koristiti za čuvanje omiljenih razglednica i čestitki, ili za čuvanje pisama i fotografija.
Može se koristiti za čuvanje omiljenih recepata (ako ste ljubitelj dobrog zalogaja) ili za kolekciju kraft papira i salveta (ako volite uradi sam projekte).
Postoji zaista mnogo načina da se ova knjiga koristi, ali ja sam odlučila da moju iskoristim kao POKLON za moju dragu prijateljicu Natašu.
Ona je divna, hrabra žena velikog srca, uvek tu za one kojim je potrebna.
Ona je i kreativac. U njenim rukama se, ono što bi svi odbacili, pretvara u prelepe unikatne predmete.
Ukoliko je ne poznajete, obavezno posetite njen blog ART BY HART.
Nadam se da će joj se ovaj mali poklon dopasti.
fold cardboard 
presaviti karton 
glue decorative paper(or in this case wallpaper)
zalepiti ukrasni papir (ili tapetu)
and it is the foundation you need to decorate
i to je osnova koju treba dekorisati
I added two identical antique labels on the inside
unutra sam nalepila dve identične starinske slike-reklame
for the cover I cut out letter N and put a base of lace wallpaper,
add lace flower and bow
za naslovnu stranu sam izrezala slovo N i stavila podlogu od čipkane tapete
dodala čipkani cvet i mašnu
a few roses
nekoliko ruža
 decorative strip with a beautiful text,
and a small stamp with delicious cakes
dekorativnu traku sa predivnim tekstom
i poštansku marku sa ukusnim kolačima
I decorated the inside with lace flowers, sweet stamps and antique silver beads, and add a pen holder
unutrašnjost sam ukrasila čipkanim cvetovima,slatkim poštanskim markicama i starinskim srebrnim perlama i dodala držač za olovku
add a small letter too
dodala sam i malo pismo
 one of the antique labels have a message
jedna od reklama ima poruku
and the other I left empty... and Natasha can wrote something
a drugu sam ostavila praznu, da Nataša napiše ono što želi
and do not forget the sweet little bird on the letter N for the end :)
i da ne zaboravim slatku ptičicu na slovu N za kraj :)

xoxoxo
Vesna!
Linking to:
The Shabby Nest

26 comments:

  1. Prekrasni romanticni detalji, predivno si ju uredila Vesna, prijateljica ce sigurno biti sretna:)

    ReplyDelete
  2. Jako lijepo...draga moja, zlatne ručice imaš!!!

    ReplyDelete
  3. stvarno ti je krasno ispalo, toliko lijepih detalja, Nataši će se jako svidjeti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javila mi se čim je dobila. Baš sam je iznenadila! :)

      Delete
  4. Vrlo lijepo, a i ideja da pospremimo kojekakve papire, rasute na više mjesta je super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ja volim stvari koje su i lepe i korisne. :)

      Delete
  5. A very thoughtful and pretty gift for your friend, Vesna! I hope Nataša enjoys her memory book!!
    Cheers,
    Loi

    ReplyDelete
  6. I need to make one, or maybe several! I can't throw away a card that someone took the time to go out and pick out for me! I have stacks! I think this is the perfect way to keep them and hopefully my children or grands will enjoy them enough to keep them, in time!
    I am so happy I found your beautiful blog and hope you will come and visit me!
    ♥ Jil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I know... This is a great way to keep them and it`s easy to make.
      Thank you for the visit and comment Jil. I`ll visit your blog instantly.
      Hugs! ♥

      Delete
  7. Wonderful..I like your style so much, compliments!Marinela

    ReplyDelete
  8. Anonymous10/11/2013

    Vesna, svi komplimenti za tvoju knjigu uspomena, tvoja pažnja sigurna sam da je razveselila Natašu.
    Puno pozdrava za obe dame.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Rado.
      Veliki pozdrav za tebe!

      Delete
  9. Hi Vesna ,,, wonderful,,,,A very thoughtful and pretty gift for your friend,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Angelica! She is a wonderful friend and she she totally deserves it!

      Hugs!!

      Delete
  10. Wow! Iako si prikazala proces rada, na kraju izgleda kao da je kupljena koliko je perfektno kreirana! Super!

    P.S Pročitaj predzadnji post na mom blogu mislim da si ga izostavila ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala darling, baš mi je drago da ti se dopada. Obavezno ću navratiti da nadoknadim propušteno. :)

      Delete
  11. divno uradjeno ,ja bas trazim neki fascikl u istom stilu za moje "papire".
    hvala na ideji ,lijep pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i tebi draga na lepim rečima.
      Srdačan pozdrav! :)

      Delete
  12. Poklon je stigao i oduševio me! Ideja je fenomenalna, realizacija takođe. Svaka sitnica je na svom mestu. Za ovakve momente, kad vam stigne nešto ovako, vredi živeti, verujte mi! Ne preterujem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, zadovoljstvo mi je bilo da učinim nešto za tebe!
      Pusa :*

      Delete