DIY Tassel Bag | Home Chic Club: DIY Tassel Bag

8/29/2015

DIY Tassel Bag

Fringe Tassel Drop Shoulder Satchel Cross Body Bag is a great everyday bag. It`s one of the ultimate bags & clutches and it is one to own this season. I`m a fashion girl and I have to have it. Girl can never have too many bags and shoes, don`t you think?  So I had to have it! And I made it! From "Plain Jane" to beautiful & chic in just a few steps! Yes, it`s that easy!
Šik torba sa resama je odlična svakodnevna tašna. Ove sezone bila je pravi modni hit i jedna od ultimativnih tašni.
Iako se na blogu do sada nisam bavila modom, oni koji me poznaju znaju da je i to jedna od stvari koje volim, pa je sasvim logično da mi je bila "neophodna". Devojka niada ne može imati previše tašni i cipela, zar ne? Ali moja je posebna jer sam je sama napravila. I tako je od jedne obične dosadne torbe nastao modni detalj u svega nekoliko jednostavnih koraka.
You will need:
old, plain bag
2 pieces of leather 
glue for the leather
scissors 
dissecting-knife
pencil
ruler 
decorative strap of your choice
Biće vam potrebno: 
Stara, dosadna tašna
2 parčeta kože ili skaja
lepak 
makaze
skalpel
olovka
lenjir
dekorativni kaiš po izboru
Step 1:
Measure the size of your bag, cut 2 pieces of leather (for front and back).
Korak 1:
Izmerite veličinu torbe i isecite 2 parčeta kože (za prednju i zadnju stranu).

Step 2:
Measure 1.5 cm from the top and draw a horizontal line (this part you will later glue to the bag - do not cut).
On the line and the bottom of your leather mark every 0.5 cm and draw a straight lines. Cut with a scalpel or scissors along the marked lines creating strips.
Korak 2:
Izmerite 1,5 cm od vrha i nacrtajte horizontalnu liniju (ovaj deo ćete kasnije zalepiti na torbu).
Potom, na liniji označite svakih 0,5 cm (isto uradite i pri dnu komada kože) kako biste ravnu liniju za trake. Isecite skalpelom ili makazama označene linije, formirajući tračice.

Step 3:
Glue both pieces of leather to a bag following marked horizontal line. Let dry completely.
Korak 3:
Zalepite oba komada kože na tašnu prateći označenu horizontalnu liniju - neisečeni deo kože. Ostavite da se lepak osuši.
Step 4:
My bag has a strap, but it was to short and I didnt`t like it. The other bag has this metal strap, long enough for cross body bag, so I decided to use it. I cut old strap and form a loop of it, so I can attach new one. Rest of the old strap was used to hide part where the leather is glued ( I hand saw it). Finally I made a little tassel and saw it to the front of bag.
Korak 4:
Moja torba je imala platneni kaiš, ali je bio previše kratak da bih mogla torbu da nosim poprečno. S druge strane imala sam metalni kaiš - lanac od druge torbe koji je bio dovoljno dug, pa sam odlučila da ga upotrebim. Od starog kaiša sam formirala dva okanca krok koje sam provukla novi kaiš. Ostatak kaiša sam prišila na vrh torbe, kako bih sakrila deo gde je koža zalepljena. Naposletku sam napravila malu kićanku i prišila je na prednju stranu.

Step 5:
Enjoy your new bag and feel fabulous!!
Korak 5:
Uživajte ponosno u svojoj novoj torbi!!

2 comments:

  1. Divno je, draga. Drago mi je da si odlučila da se oprobaš i na drugim poljima, u smislu materijala i podloga. Samo napred!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! Volim da probam svašta nešto, a ova torbica mi je trebala za more, a nije mi se davao novac za to, pa sam je sama uredila. :)

      Delete