Little vignettes | Home Chic Club: Little vignettes

8/05/2015

Little vignettes

On some days you feel like you need something to give you a fresh start. Like something new for the home, or just moving things around. If you are like me, you will do both. So I go and buy a new rug, pillow and a ice bucket. It`s because my new bar cart is coming to me in a few days. And it needs a beautiful ice bucket. Then I used my gold spay paint to spruce up my old antlers and pot for the plant. They just needed a little bling! After that was done, I start moving things around, making a little vignettes, taking some photos, just to see if i like it. I have some plans for my living room, changes will come soon, so stay tuned to see what I have in mind. 

Postoje dani kad vam je potrebno nešto da vas pokrene, da vam da novu energiju. Onda kupite nešto za kuću ili pravite novi razmeštaj. Ako ste kao ja, uradićete oboje. I tako sam otišla i kupila novi tepih, jastuče i koficu za led. Ona mi je bila "neophodna" jer za par dana stižu moja bar kolica i zato je kofica bila "stvarno neophodna". Onda sam (opet) posegnula za zlatnim sprejem i malo doterala stare rogove i saksiju za cveće. I njima je bio "neophodan" bling, bling! Usledilo je premeštanje stvari, kreiranje malih vinjeta i slikanje, tek da vidim da li mi se to sve dopada ili ne. Dodaću da imam neke planove za dnevnu sobu, promene dolaze, videćete uskoro.
 Vesna
Sharing at:


4 comments:

  1. Malo je reći kako je sve savršeno!!! Beli tepih, ahhhh, sitnice, biće i kod mene :-) polako ću početi da vraćam sve što sam zbog malog radoznalog deteta sa nestašnim rukicama morala da spakujem u kutije u kojima čekaju svoje novo vreme :-)

    Divno Vesna!!! Pozdrav Ivana

    PS. Jedva čekam ostatak :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Ivana. Znam kako je sa malim dečacima, moj je sada već odrasla osoba pa mi je lako. Uživaj u njemu još malo, prebrzo će da poraste pa će ti onda nedostajati ovo vreme.Ljubi ga mesto mene! :)

      Delete
  2. E pa, mislim da mi je trenutno bio potreban polet i energija iz ovog posta, utkana u sve te planove koje imaš kao i sve lepe sitnice koje si već odradila... Nešto sam s energijom "kljoknula" (babin izraz) danas. Mislim da ću da se pokrenem... evo, odoh...
    P.S. Posuda za led je divna i naravno, neophodna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako sam imala malo udela u navali nove energije, onda je cilj postignit! Ja često tražim inspiraciju za to na drugim blogovima i znam kako mene može da "podigne" nečiji polet, ideja ili planovi.

      P.S. ;) :*

      Delete