Plan, budžet i stvarnost! :) | Home Chic Club: Plan, budžet i stvarnost! :)

5/21/2012

Plan, budžet i stvarnost! :)

Kod nas je uobičajeno da se, kada vidite čoveka koji ide ulicom i priča sam sa sobom, kaže da je ili lud ili ima majstore kod kuće! :)
A narodne mudrosti nikada ne treba podcenjivati. Iz tog razloga sam danas bila izuzetno rasejana na poslu i umalo napravila katastrofalnu grešku... Srećom, sve sam uspela da ispravim na vreme... :/
U želji da sa što manje stresa isplivam iz ovog renoviranja, danas sam napravila plan koga bih volela da se držim, a koji se (bilo bi idelano) uklapa u moj porodični budžet. 
No, pre nego što ga iznesem i podelim sa vama, setih se kako me je mama na početku ove priče pitala kada se planira završetak radova i u šali zaključila da će to verovatno biti negde oko mog rođendana (22.06.). 
E sada moram opet da napravim malu digresiju i podsetim vas da je prvobitni plan bilo krečenje i lepljenje tapeta... Nego, da se vratim na komentar moje mame i na to kako sam joj se ja slatko nasmejala (jer je to bilo negde oko 1.maja) i rekla joj da je to glupost i da će sve biti gotovo do 15. maja..... 
I da se sada konačno vratim na plan... 
Dakle, plan usklađen sa budžetom je sledeći (samo nemojte da mi se smejete, ja sam kontrol frik) 
Do kraja maja:
  1. kupovina podnih i zidnih pločica
  2. plaćanje Keramičara
  3. završetak krečenja i plaćanje istog
Početak juna:
  1. kupovina nove ugradne staklokeramičke ploče i ugradne rerne
  2. kupovina i zamena svih radnih ploča i plaćanje stolara
Sredina juna:
  1. zamena svih kuhinjskih frontova i plaćanje stolara
  2. kupovina rolo zavesa
  3. kupovina visilica za šank i lustera za trpezariju
  4. kupovina tepiha
Početak jula:
  1. kupovina sudo  mašine
Sredina jula:
  1. kupovina novog trpezarijskog stola ( onaj stari ide u vikendicu) 
  2. kupovina komode
Dakle, šta je zaključak??  Mama uvek zna najbolje!! :))) Veliki pozdrav za sve mame!! 
Obzirom da sam hronično neispavana, drugi deo priče o planovima i budžetu (njihovom međusobnom neslaganju) ću vam ispričati sutra. Lepi snovi i puno :****!!
Vesna!




No comments:

Post a Comment