Mozart cake for my sons birthday | Home Chic Club: Mozart cake for my sons birthday

3/07/2013

Mozart cake for my sons birthday

Happy Birthday Strahinja!!
My son adores marzipan and famous "Mozartkugel", so I made ​​him this beautiful Mozart cake.
You can find recipe HEREnow I`m in a hurry to set up a table, friends and family coming soon!
Wishing you all a beautiful day!

Srećan rođendan Strahinja!!!
Moj sin obožava marcipan i čuvene Mozart kugle, pa sam mu napravila ovu predivnu Mozart tortu.
Recept možete pronaći OVDE, a ja sada žurim da postavim sto jer prijatelji i porodica uskoro stižu!!
Želim vam divan dan!

xoxo

Connect With Me On…

Pinterest | Twitter | Facebook | Google+ | Instagram| You Tube |

Never Miss Another Post! Get Freebies and News Right to Your Inbox! 
Your Email:

12 comments:

  1. Srećan rođendan Strahinja !!!
    Neka ti naredna godina bude slatka i lepa baš kao ova torta koja nam se smeši sa monitora !!!
    Vesna....ti si genije,....ovo je savršenstvo !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga! Strahinja se zahvaljuje na čestitkama i lepim željama i šalje veliki pozdrav!! :))

      Delete
  2. Torta izgleda fantasticno, sretan rođendan Strahinji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Biljo, Strahinja te puno pozdravlja i zahvaljuje se na čestitkama! :))

      Delete
  3. Srećan rođenda. Želim Strahinji sve najbolje što se može poželeti, a i tebi i suprugu, takođe, jer ovo je i za vas poseban dan.

    Jedva čekam recept, jer i ja volim marcipan i mocart kugle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala od srca draga, za nas je njegov rođendan uvek najlepši i najdraži dan u godini! Imaš pozdrav od slavljenika i nas za tebe i tvoju princezu! Recept stiže vrlo brzo, verovatno sutra, sada sam previše umorna. :))

      Delete
  4. Srećan rođendan i ugodno veče! Sve pohvale za tortu!

    ReplyDelete
  5. Is wonderful your work and your blog, congratulations and kisses.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for the visit and comment Maria! :))
      Hugs!

      Delete
  6. Sve najbolje slavljeniku i mami i tati!
    Torta je umetničko savršenstvo!!
    Da ne kriješ ti negde u stanu malu poslastičarnicu,na torti bi ti pozavideli i najveći majstori?!:)
    U slast je pojeli!
    Pozdrav za sve vas:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala darling!!
      Hehehehe, nemam poslastičarnicu, samo volim da pravim torte i da ih lepo ukrasim. Moj sin je želeo da bude baš ovakva, pa sam se potrudila da mu ispunim želju. :))
      Veliki potdrav i pusa!

      Delete