Glitz, Glamour and Gorgeous - Hollywood style | Home Chic Club: Glitz, Glamour and Gorgeous - Hollywood style

5/07/2015

Glitz, Glamour and Gorgeous - Hollywood style

Yes, I have a little crush! The over-the-top Hollywood style is caught my eye lately and I must admit, I can`t stop thinking about it!!
Great thing is, it is not just for the rich and famous; a modern version is surging in popularity, fueled by many designers and bloggers. Not everyone can afford original, expensive pieces, but elements of Hollywood Regency style are within reach for even the most budget-minded home decorator. 
Going Hollywood Regency is all about the details like wonderful fabrics, velvet drapes, silk lampshades, chandeliers with crystals, sculpted carpets. 
It`s meant to be an eclectic mix of styles. Use classic furniture that never goes out of style, add glamorous details and there you have it. 

U zadnje vreme mi je zapao za oko stari-novi Holivud stil i moram da priznam da mi se stalno vrzma po glavi.
Sjajna stvar kod tog stila je što, iako tako deluje, on nije dostupan samo slavnima i bogatima; moderna verzija sve više dobija na popularnosti, kako od dizajnera tako i od blogera mladje generacije. 
Jasno je da ne mogu svi da kupuju skupe i originalne komade nameštaja sa potpisom čuvenih dizajnera, ali elementi ovog stila su dostupni čak i onima koji uvek paze na svoj budžet.
Realizacija ovog stila je moguća i ostvariva jer se bazira na detaljima, kao što su plišani draperi, svileni abažuri, kristalni lusteri, kvalitetni tepisi. Eklektika je ključna reč u ovom miksu. Upotrebom klasičnih komada nameštaja, koji nikada ne izlaze iz mode i dodavanjem glamuroznih detalja postiže se pravi efekat.
And it`s back big time because it looks luxurious and glamorous, you can create an individual look because it allows you to mix and create your own living space. This style is perfect for a home decoration and a home obsessed bloggers (like me :D), because it give you the opportunity to be able to mix vintage, borderline-tacky pieces, add some glitz and glam and have them live in harmony.
And I think is`s great for me cause it can be a real reflection of my personality, because it allows both details and color, but still appears like purified and clear style. 
So, I`m on to it! I have to find perfect details, like


Upravo zato se i vraća u velikom stilu jer deluje luksuzno i glamurozno, dozvoljava eklektiku i omogućava da se u prostoru ostavi lični pečat. I zato je savršen za one koji žele da dizajniraju sopstveni prostor i one koji su opsednuti svojim prostorom (kao ja npr. :D) jer pruža mogućnost da starinski vintidž i novi glamurozni komadi žive u savršenoj harmoniji.
Eto, zato mi se dopao ovaj stil, jer pruža mogućnost da se izrazimo u svom prostoru, dozvoljava živahne detalje, boje i malo glamura, a ipak ostaje pročišćen i sveden.
Na kraju mi ostaje samo da pronađem savršene detalje, kao što je 
klub sto u kombinaciji mesinga i stakla...
this brass coffee table...
gold sconces or lamps...
odgovarajuće zidne lampe ili svećnjake...

 beautiful art work or mirrors...
savršene umetnine ili ogledala...
perhaps brass or gold shelving unit...
možda upečatljivu biblioteku...

perfect rug...
dobar tepih...
lovely details... ljupke detalje...

and more...
i svašta još ponešto...

OMG, what is wrong with me...!? Am I going completely mead!? I need a coffee and a good night sleep, it will pass...
What do you think ladies?
Oh, I almost forgot... Today I found the perfect little thing... Her name is Magnolia, and she is a jewelry holder.
It's a start, don`t you think? 

Sad kad sam ovo pročitala, vidim da nešto nije u redu samnom...
Nema veze, sve je to zbog umora i hronične neispavanosti, proći će...  
Šta mislite dame?
O, da, zamalo da zaboravim. Našla sam savršen detalj u knjižari Delfi. Zove se Magnolija, ona je držač za nakit.

Vesna 
Featured at The Dedicated House. Thanks so much Kathryn!! 
The Dedicated House

17 comments:

  1. Mix of styles... I love it, Vesna.. and I'm thankful for the possibility to practice the language here on your blog.. ;))

    ReplyDelete
  2. Love the gold accents! Very glamorous indeed!

    ReplyDelete
  3. Sooo chic, Vesna!! We can all use some gorgeous glamor courtesy of the Hollywood style. I especially love the gilded etageres. Happy weekend! xo

    ReplyDelete
  4. Elegant and sooo luxurious<3
    Awesome:)

    http://www.justcleo.pl/2015/05/ripped-jeans-powder-pink-jacket.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much D for the visit and nice comment! :)

      Delete
  5. Ja ću na srpskom, mozak mi više ne funkcioniše od umora :-) Sve je odlično, ali ovaj držač za nakit me oduševio!!! Pozdrav Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zbog umora i nema prevoda, nisam imala snage da sve još jednom napišem na srpskom, ali napisaću naknadno. Hvala puno draga. Kiss!

      Delete
  6. Volim da vidim kako je lepo skockano ali nisam u tom fazonu.Meni ti je crep draži od one zlatne biblioteke.Ali za one koji uživaju u sjaju (ko moja starija ćerka) ovo je praznik za oči :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nisam ni ja u tom fazonu uopšte (to si već videla kod mene) ali mi je lepo za videti kod drugih, pa sam se malo "primila". To ti je ono kad na nekom vidiš dobru veliku orglicu, pa odeš i kupiš isti, ali je nikada ne nosiš. :) Ali, kao i sve drugo (srećom), to mene brzo prođe i uvek se vraćam sebi i svom stilu. :))

      Delete
  7. Great inspiration pics!

    ReplyDelete
  8. I love all of these glamorous inspiration pics! Thank you for sharing. You are one of the features today at the Make it Pretty Monday party at The Dedicated House. Here is the link to today's party. http://www.thededicatedhouse.com/2015/05/make-it-pretty-monday-week-135.html Hope to see you again at the bash! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much for the feature Kathryn!! You made my day!
      Hugs!!

      Delete